5 Eylül 2011 Pazartesi

6.Bölüm:''Gerçek Mi?''

Tolga'nın sesi giderek yükseliyordu.Yani ben seni ne yapayım Tolga?Sabahın köründe ne işin var orada.Bir dakika ya oradaki kalabalık da ne öyle.Herkes nereye,kime bakıyordu öyle?Berk...Berk'in ne  işi vardı orada?Berk hızlı adımlarla Tolganın yanına geldi ve şöyle dedi:''Sen İpek'i rahat bırakmayacak mısın?Onu rahatsız etmeye ne hakkın var?..'' ''Bak güzel kardeşim,şimdi burada olanları hiç olmamış gibi düşünelim sen de paşa paşa evine geri dön ''dedi Berk.Berk'ten böyle konuşmasını hiç beklemiyordum.Ben böyle düşünedurayım onlar da yumruk yumruğa kavgaya tutuşmasınlar mı?Apar topar aşağıya indim.Mahalleli çoktan Berk'le Tolga'yı ayırmak için seferber olmuşlardı.''Ne oluyor burada dedim?''''Neyin peşindesiniz?Tolga sen hala bıkmadın mı?Baktın kapıma dayandın olmadı şimdi de işleri kavgayla mı halledebileceğini sanıyorsun?''dedim.Bir anda bir sessizlik oldu.Tolga hiçbir şey demeden sadece bana  bakarak gitti.Bütün mahalleli bir köşesine çekildi.Berk bana hayretler içinde bakıyordu ve gülmeye başladı.Öncesinde Berk'in bu tavrını pek anlamamış olsam da sonradan bana neden güldüğünü anlayabildim.Sokağa geceliğimle çıkmıştım.Başladık ikimiz de kahkalarla gülmeye..Berk de ''Sen ne tuhaf bir kızsın,iyi ki senin gibi bir komşum var yoksa böyle aksiyonu nerede bulurdum ben''dedi.Ben de sadece ona ''deli''dedim.Berk sırıtarak bugün işim olup olmadığını sordu.Beni dışarıya kahvaltı etmeye götürecekmiş .Ben de kabul ettim.Beraber atladık arabaya ve Berk beni boğaz manzaralı bir yere götürdü.Burası muhteşem bir yerdi.Ahşap masaların üstünde rengarenk örtüler vardı,boğaz manzarası ise harikaydı.Yanımıza gelen garson Berk'i tanımış olacak ki-demek ki Berk daha önce de buraya geliyormuş-''Buyrun Berk bey 3 numaralı masanız hazır''dedi.Ne yani bütün bunları önceden mi planlamıştı?Kahvelerimizi yudumlarken konu Berk'in ailesine gelmişti.Berk'in annesiyle babası Amerika'da yaşıyorlarmış.Berk mutlaka benim de Amerika'yı gezmemi, oranın tam bana göre olduğunu söyledi.Amerika'yı hiç görmesem Berk'in söylediklerine inanacaktım.Tamam, Amerika'ya şu ana kadar hiç gitmemiş olabilirim fakat izlediğim filmlerden yola çıkarak Amerika'nın bana göre olmadığına karar verdim .Berk sanki arama motoru gibi durmaksızın hatta nefes almaksızın Amerika'daki önemli ve gezilmesini gereken yerlerden bahsediyordu.Ne kadar da çok bilgisi vardı.Tabii ben de o kadar sene Amerika'da  yaşasam ben de bilirdim onun bildiklerini.Kahvaltımızı bitirmiştik,Berk hesabı da ödedikten sonra oradan ayrıldık.Ben eve gideceğimizi zannederken Berk arabayı kenara çekti.Yani kenara çekti dediysem de deniz manzarası gören bir yere çekmişti arabayı.''Neler oluyor? Arabaya bir şey mi oldu?''dedim.O da sanki bu dediklerimi hiç duymamış gibi gözlerimin içine baktı.Daha önceki bakışmalarımızdan farklıydı bu.''Sen çok farklısın.Diğerlerine benzemiyorsun.Bir kaç gündür kafamı kurcalayan birtakım duygular vardı ve sana aşık olduğumu anladım.''dedi Berk.Ben de salak gibi''Duygularının farkına varman güzel''demez miyim ''İşte sana bu yüzden aşık oldum''dedi Berk.Beni öpmek için yaklaşırken bense ona sarılmayı tercih ettim.Gerçekti bu.Berk bana aşık olmuştu.Acaba ben de ona mı aşık olmuştum?Kafam allak bullaktı.Bir dakika..Bir dakika ne yani biz..Berk ile ben ..Şimdi...Biz SEVGİLİ mi olmuştuk?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder