5 Eylül 2011 Pazartesi

7.Bölüm:''İlişki durumu:Karmaşık''

Sabahtan beri düşünüyorum.Bu iş canımı sıkmıştı.Tolga'nın bu davranışlarının hesabını sormak üzere tekrar onun evine gittim.Yine o kız kapıyı açtı.Her zamankinden farklıydı bu kız...Bön bön bakan gözlerinin içi sevinçten parıldıyordu.''Gelsene İpek''dedi.Adımı nasıl da öğrenmiş bizim yabancı gelin.''Sana her şeyi en başından anlatacağım''dedi.Demek ki Tolga evde değildi.2 saat sonra Tolga'nın zavallı kıza neler yaptığını öğrendim.Kızın adına o kadar üzüldüm ki kız biraz daha konuşursa ağlayabilirdim.Zaten bir kaç gündür moralimin iyi olduğu söylenemez.Tolga'yla kız bir barda tanışmışlar,kızla kısa süreli bir ilişkisi olmuş ve işin kötüsü tam ayrılacakları gün kız Tolga'dan hamile olduğunu ona söylemiş.Böylece Tolga da kızı bırakamamış.Çocuk olmasaymış kesin bırakırmışda bilmemne...Kızla uzun süre konuştuktan sonra Tolga'yla konuşmaktan vazgeçtim.Sırf kıza acıdığım için...Yoksa ben bilirdim o Tolga'nın hakkından gelmeyi ama o kıza dua etsin.Oradan hızlıca çıktım.Evin eksiklerini gidermek için alışverişe çıktım.Elim o kadar ağırdı ki paraya kıyıp taksiye bindim.Eve geldiğimde ayaklarımda derman kalmadı desem yeridir.Bir de kapı çalmasın mı?Gelen Berk'ti.''Eee?Bugün nasılsın güzellik?''dedi.Ben de hiç bozuntuya vermeden ''iyiyim sen?''dedim.''Sana harika bir sürprizim var''der demez kolumdan tuttuğu gibi beni arabasına bindirdi.''Delirdin mi sen?Nereye gidiyoruz böyle?''dedim.Berk hiçbir söylediğime cevap vermeden arabayı sürmeye devam etti.İki buçuk saatlik yolculuktan sonra sessiz sakin bir eve getirdi beni.Kır evi gibiydi.Bahçesi,ağaçları evin arkasındaki havuzla yazlığı andırsa da bu ev tam bir kır eviydi.Pencerelerdeki bantlar hala çıkartılmamıştı.Yoksa eve hiç adımını atmamış mıydı?''Yeni evim''dedi Berk.''Sen daha 1 hafta önce bizim apatmana taşınmamış mıydın?''dedim.''Hayır bu evi sana aldım''dedi.Neee??Bu ev yani şimdi benim miydi?Yok yok olmaz 1 hafta önce tanıştığım birisinden böylesine bir hediyeyi kabul edemezdim.''Hediyen çok güzel ama kabul edemem,üzgünüm.Belki hayatımda şu ana kadar aldığım en anlamlı hediyelerden bir tanesi ama gerçekten kabul edemem.''dedim.''Beğenmedin mi yoksa?''dedi Berk.''Beğendim beğenmez olur muyum?Ama lütfen benden bu evi kabul etmemi isteme.''''Peki o zaman sen benim bugünlük misafirim ol.Hadi gel sana evimi gezdireyim.''dedi Berk.Ev üç katlı şirin mi şirin bir o kadar da içindeki eşyalarla göz kamaştıran bir evdi.''Hadi havuza girelim.'' dedi Berk.''Ama yanımda bikinim yok ki nasıl gireyim?''derken Berk beni havuza atmasın mı sırılsıklam olmuştum.Ardından o da atladı havuza.''Delirdin mi sen? başka kıyafetim de yok hani sadece evi gezecektik?''dedim.Berk de ben bilmem anlamında kafasını salladı.Havuzdan çıktığımızda başımızda iki tane hizmetçi vardı.Havlularımızı bize uzattı ve ortalıktan kayboldular.''Nasıl yeni evimi beğendin mi?''dedi Berk.Ben de''Hıı hıı çok beğendim, hele havuzuna bayıldım bayıldım.''dedim.''Demek çok beğendin bak sen''dedi.''Hıı hıı.''dedim.İkimizde gülüşmeye başladık.Berk bana sevgi dolu gözlerle bakıyordu.Berk elini havaya kaldırmasıyla yine o beyaz önlüklü hizmetçiler yanımızda ellerinde tuttukları içeceklerle bitiverdiler.''Merak etme İpekciğim içeceklerimizde sıfır alkol bulunmaktadır''dedi benimle alay edercesine.''Tadı güzelmiş meyve kokteyline benziyor''dedim.''Ta kendisi''dedi.Saat epey bir geç olmuştu neyseki kuruyabilmiştik.Ev o kadar güzeldi ki kendi evime gitmeyi hiç mi hiç düşünmüyordum.Berk ''ben arabanın anahtarına alayım da yola çıkalım anca gideriz saat epey bir geç oldu''dedi.''Burada kalalım''dedim. Berk de seve seve kabul etti.Dvd yığınına bir göz gezdirdim ve harika bir korku filmi buldum.Film o kadar korkunçtu ki ya gözümü kapatıyordum ya da Berk'e sarılıyordum.Filmdeki karakterlerle konuşmaya başladığım anda Berk dvd yi kapatıp romantik komedi filmi açtı.Romantik yönü ağır basan bir filmdi ve çok güzeldi filmin yarısında uyuya kalmışım Berk beni yukarıdaki odaya götürmüş kendi de kanepede yatmış.Sabah olduğunda Berk hala uyuyordu ben de bu durumu fırsat bilerek güzel bir kahvaltı hazırladım.Berk'i öperek uyandırdım.''Haydi elini yüzünü yıka ikimize kahvaltı hazırladım''dedim.''Gözlerime inanamıyorum ne güzel bir kahvaltı bu''dedi.Kahvaltımızı ettikten sonra eve dönmek için hazırlandık.Yolda telefonum çalmaya başladı.Annem!Babamla yurtdışından dönmüşler ve akşam saat sekizde bana yemeğe geleceklermiş.Bir bu eksikti...Saat sekiz...Yorgunluktan neredeyse yere yapışacaktım.Yemekleri yapmama Berk yardım etti.Benden güzel yemek yapıyor bu çocuk.Annem ve babamla karşılama seremonisi geçtikten sonra hemen yemeğe oturduk.Onlar da Amerika'ya gitmişler.Çok güzelmiş bir dahaki gidişlerinde beni de götüreceklermiş.Aman ne güzel...Kapı zırr zırr ötüyor.Benim evimde değişmeyen tek şey şu kapı zili zaten.Gelen Berk'ti...Eyvah ne yapacağım şimdi ben?Annemlere Berk'ten hiç bahsetmemiştim ki.İpeeeeek!!! Eyvah bu da Tolganın sesiydi, merdivenlerden çıkıyordu.Bana bir normal gün yok zaten.Yandım ben Yandım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder