6 Eylül 2011 Salı

8.Bölüm:''Mutluluk peşimi bırakmıyor''

Annemle babama Berk'ten hiç bahsetmemiştim ki...Artık mantıklı düşünemez oldum ve Berk'i kolundan tuttuğum gibi içeri aldım.''Anne ,baba size bir şey söylemem gerekiyor.Bu Berk...Erkek arkadaşım.''Üstümden büyük bir yük kalkmıştı.Ama Tolga'yı unutmuştum.Tolga hala bas bas bağırıyordu.Tolga kapının önündeydi.Berk''Sen hiç merak etme ben onunla konuşurum,şimdi sen annenle babanı yalnız bırakma''dedi.Ne bir gürültü ne de bir patırtı duydum ama içim içimi yiyordu.Az sonra kapı çaldı. Berk herşeyi hallettiğini korkacak bir şey olmadığını söyledi.Annem sanki hiçbir şey olmamış gibi Berk'le sohbet etmeye başladı,babam da Amerika'da yaşadığı ilginçlikleri anlattı.Bizimkilerle Berk tahmin etmediğim derecede iyi anlaştılar.Annem arada bir Berk'i süzüp babama fısır fısır bir şeyler söylüyordu ben de doğrusu duymamazlıktan geliyordum.Berk zaten ne hakkında konuşursa konuşsun gözünü benden ayırmıyordu.İtiraf ediyorum ben de onu sevmeye başlamıştım.Gerçi onu ilk gördüğümde beğenmiştim de belli etmemiştim diyelim.Annemlere kalmaları için ne kadar ısrar etsemde kabul etmediler.Annem evde bir sürü yerleştirilecek eşyasının olduğunu,babam da yeni aldığı elektronik zımbırtıyı kuracağını söyledi..Fazla da ısrar etmedim zaten onlar da yarım saat sonra kalktılar.Berk de benimle birlikte etrafı topladıktan sonra evine gitti.Yok bu böyle olmayacak sağa dön sola dön uyuyamıyorum.Kafaya taktım bir kere.Bu olanları aklımdan çıkarabilmek için kızlarla acilen bir plan yapmam gerek.Sabah olduğunca kızları sırasıyla aradım.Melis erkek arkadaşıyla sinemaya gidecekmiş Ece desen o da tatile çıkmış.Neden zor zamanlarımda herkes benden uzaklaşıyor anlamış değilim.Yukarı çıktım.Kapıyı çaldım açan olmadı,bir daha bir daha derken biri gözlerimi avuçlarıyla kapadı ve''bil bakalım ben kimim?''denen o klasik soruyu sordu.''Berk sensin''dedim.''Cık cık cık...Hiç olmadı bu, ne çabuk unutulduk ,Can ben ''dedi. ''Aaa Can sen de nereden çıktın böyle'' dedim.''Burada senden başka bir arkadaşım daha oturuyor  o da malum yeni taşındı hayırlı olsuna geldim.''dedi.Can...Berk..Ne alakası vardı.Nereden tanışmış olabilirlerdi ki?O anda telefonum çaldı ''Nasılsın hayatım?''Gayet neşeliydi bu Berk hatta sevinç patlaması yaşıyor bile denebilirdi buna.''Berk seni burada bekleyen bir misafirin var.Eve gelmelisin çocuğa ayıp olacak.''dedim.''Çocuğa mı? Aaa nasıl da unuttum.Tabii ya bugün bana Can gelecekti.Tamam hemen geliyorum.''dedi.Berk geldi.Hep beraber Berk'in koltuklarına kurulmuş sohbet ediyorduk.Laf lafı açtı.Berk, Can'la benim çok yakın arkadaş olduğumuzu öğrenince çok şaşırdı.Sevgili olduğumuzu Can'a söylememe kararı aldık şimdilik.Zamanı gelince ona da anlatacaktık herşeyi.Can müsaade isteyip kalktı.Berk'le baş başa kalmıştık.''Seni en kısa zamanda ailemle tanıştıracağım.''dedi.Ben hiçbir şey demedim.böyle konular beni sıkmaya başlamıştı.''Beni tekrar götürecek misin o sessiz sakin evine?''dedim.''Birkaç haftalık tatil ikimize de iyi gelecek.''dedi Berk.''Ne tatili?''dememe kalmadan Berk ''Hadi sen de bavulunu hazırla tatile çıkıyoruz''dedi...
Bir buçuk saatin ardından bavullarımızı hazırlamış ve yola çıkmıştık.Buranın havası bile başkaydı.Yol boyunca hiç uyumamıştım ve fena halde uykum gelmişti.Eve vardığımızda kendimi kanepeye attığım gibi uyuya kalmışım.Akşam üzeri çılgınlar gibi çalan müziğin sesine uyandım.Berk bana sormadan ilk defa bir karar vermişti.Havuz partisi veriyordu.Ya daha bugün geldik neyin partisi bu şimdi?Nereden bulur böyle fikirleri bu çocuk anlamadım gitti.Berk...Hayır bu olamaz...Berk sarhoştu.Hem de kendini unutacak halde sarhoştu.Yanındaki sarışın kızla sarmaş dolaş dans ediyordu.Uzun boylu bir adam kolumdan tuttuğu gibi beni dansa kaldırdı.Adamın yaptıklarına hele de Berk'in bu hale gelmesine anlam veremiyordum.Çok sinirlenmiştim o sinirle nasıl bağırdıysam artık ''Yeteeer? Kesin sesinizi. Neler olduğunu biri bana açıklasın''dedim.''Parti bitti herkes evine diyerek herkesi kovaladım''.Berk ne hale geldin sen böyle?Tolga'dan bir farkın kalmadı.Berk durumu açıklayacağını belki binlerce kez söyledi.Artık onu dinlemiyordum ve ağlamaya başladım.Berk bana sarıldı bense onu geriye ittim.Ağaçların arkasında teker teker demin kovduğum insanlar çıkmaya başladı.Ve hepsi bir ağızdan'' Süürpriiiiiiz'' diye bağırdılar''.İyi ki doğdun İpek'' diye mırıldanmaya başladılar.Kocaman bir pasta geldi.Meğer Berk'e kızmakta haksızmışım.Bana aklı sıra rol yapmış.Bütün olanları Can'la birlikte planlamışlar.Zaten doğum günü tarihimi de Can'dan öğrenmiş.Ah Berk sen yok musun sen.O kadar duygulandım ki tekrardan ağlamaya başladım ve Berk'e öylesine sıkıca sarılmışım ki bir an nefes alamadığını  hissettim...Her şey çok güzeldi.Berk'le tanıştığımdan beri mutluluk peşimi bırakmıyordu.Aman nazar değmesin.Zaten de bırakmasın,ben böyle iyiyim.Ertesi gün Berk dün akşamki partide çekilen tüm fotoğrafları internet sitesindeki hesabına koymuştu.Beraber hem fotoğraflara bakıyor hem de kahkahalara boğuluyorduk.Akşam Berk beni yemeğe çıkardı.Gayet güzel bir akşam geçirdik.Yemekten sonra sahilde yürümeye başladık.Her zamanki gibi havadan sudan konuşuyorduk ki Berk elinde bir kutuyla -yüzük kutusuna benziyordu-bana doğru döndü.Yoksa bana evlenme mi teklif edecekti?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder