3 Eylül 2011 Cumartesi

bölüm:1'' Her şey yolunda derken''

Bugün ne güzel bir gün.. O kadar mutluyum ki bu mutluluğumu alışveriş yaparak perçinlemek istedim.Ama cepte de para yok.Olsun'' İlla ki bir şey almam  mı gerek?'' diye düşündüm.En yakın arkadaşlarım Ece ve Melis'i aradım.Ece yeni bir alışveriş merkezi keşfetmiş.Bizi arabasıyla oraya götürdü.
Hiçbir şey almayacağım demiştim değil mi?Ama olmadı.Dayanamadım.Ne gördüysem aldım-tabii ki kredi kartıyla-  herşey buraya kadar iyiydi.Ta ki karşıdan gelen kişiyi görene kadar.Bu ge..gerçek olamaz,olmamalı.Karşımda gördüğüm kişi 2 ay önce ayrıldığım Tolga'dan başkası değildi.Ayrılmamıza rağmen sanki onu ilk gördüğüm günki gibi heyecanlanmıştım.Bende neden heyecanlandığımı anlamıyordum.Birden ayaklarım beni Tolga'nın yanına götürdü.İstemsizce ''Merhaba Tolga,nasılsın?''dedim.Eyvah ne yaptım ben!!!Tabii ki Tolga da her zamanki havalı bakışıyla ve çok şaşırmış bir şekilde ''Me...mee..merhaba İpek'' dedi.Allah Allah ne olmuştu bu çocuğa böyle yoksa benden ayrılınca üzüntüden kekeme mi oldu zavallıcık.-cık mı??Hey kendine gel İpek,bu kadar da zavallı değilsin,hatta hiç değilsin.Gak guk diye diye zor olsa da bir parça konuştuk.Yanındaki kız -Tolga böyle kızlardan hoşlanmaz ki-tam bir boya küpüydü.Kızda hiç  doğallık yoktu.Amaan beni hiiiç ilgilendirmez.Bir ara kız'' Ben surdaki maağzaya bakıjaam ''dedi.Ben o laftan sonrasını hatırlamıyorum zaten.Kızların yanına geri dönmüşüm.Dödüğümde onlar da Tolga'nın bu durumuna anlam veremediler.Daha sonra kızlarla epey bir dolaştık ve bana gitmeye karar verdik.Son çıkan bir filmin dvd sini aldık ve doğru yola koyulduk.Dvd yi açtık,mısırlarımızı da patlattık, başladık filmi seyretmeye.Birden kapı çaldı.Bu saatte gelen kimdi ki?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder