3 Eylül 2011 Cumartesi

Bölüm:2 ''Davetsiz Misafir''

Kapıyı açtığımda karşımda kimi göreyim?Tolga...Gözleri kıpkırmızı,ağzı burnu bir kenara kaymış,gömleği bir kenara kaymıştı. yani herşey karmakarışıktı.Tolga'nın neden ve nasıl bu hale geldiğine bir anlam veremiyordum.Önce bağıra çağıra beni unutamadığını falan söylüyordu.Belli ki Tolga sarhoş olmuştu ve resmen kapıma dayanmıştı.Ne yapacağıma bir türlü  karar veremedim.Tolga tam düşecekken onu kolundan tutup mecburen içeri aldım.Kızlar da şaşırmıştı,ben de... O kadar utanmıştım  ki kıpkırmızı oldum.Tolga birden ayağa kalkıp ''sensiz ben bir hiçiiiiiiiiiiiiim''diye bağırdı.Yani o kadar yüksek bir sesle bağırdı ki komşular evimi basacak diye ödüm kopmadı değil.Ben Tolga'ya ''Ne istiyorsun artık benden biz ayrıldık''dedim.Tolga da ''seniiiiiii seniiii istiyorum''demez mi.Kızlar başladılar gülmeye ama ben hala sinir içerisindeydim.Kalkıp Tolga'ya kahve yaptım ayılsın diye.Kahveyi getirdiğimde ''kahveyi içmeeem '' desede ben ona zorla o kahveyi içirdim.Bir iki laf daha etti ama sonra uyuyakaldı.Derin bir oh çektikten sonra kızlara dönüp bu gece beni yalnız bırakmamalarını söyledim.Onlar da seve seve kabul ettiler.Kızlarla etrafı toparladık. Hepimiz benim odama uyumaya gittik.Kızlara yer yatağı yaptım.Onlar kafayı koyar koymaz uyudular.Benimse gözüme uyku girmedi.Tolga'nın bu gece yaptıkları aklımı kurcalıyordu.Neden böyle bir şey yaptı?Hepsi bana olan aşkı için miydi?Ben bunları düşünürken birden Tolga ile tanışmamız aklıma geldi.Ne güzel günlerdi.Bir dakika ya biz ayrıldık hem de iki ay önce...Her şey bitti.Hem de o ayrılmak istemişti ben değil.Ben bunları düşünürken uyuya kalmışım.Sabah uyandığımda kızlar acil gitmeleri gerektiğini yazan bir notla evden çıkmışlar.Salona baktığımda Tolga hala uyuyordu.Ne yapacağımı bilemiyordum.Kızları arasam çok mu ayıp olurdu?Ne de olsa acil bir işleri çıkmıştı.Benden acil neleri olabilir ki?Ben onların en yakın arkadaşıyım.Tamam biraz abarttım galiba onlar benim arkadaşlarım ama onların da bir hayatı var.Kendime bir kahve yaptım ve yanında da elma yedim-gerçekten çok tok tutuyor-Mutfağı toparlarken kapının kapandığını fark ettim.Salona baktım,Tolga yoktu.Gitmiş...Ne oldu buna böyle??Televizyonda bir iki programa baktım.Telefonum çaldı arayan Tolgaydı.Dün akşam için çok özür dilediğini, sarhoşken kendini kontrol edemediğini söyledi.Hiçbir şey hatırlamıyormuş.Tolga benden tekrar tekrar özür dileyip telefonu kapadıktan sonra Dilara'yı aradım.Yarım saat sonra Dilarayla kafede buluştuk.Olanları ona anlattım.Duyduklarından olacak ki Dilara'nın ağzı açık kaldı.Tolga'dan hesap sormam gerekiyordu.Eve gidip üstüme adamakıllı birşeyler giyip hızlıca evden çıktım.Taksiye binip Tolga'nın evine gittim.O gece neden kapıma dayandığını açıklamalıydı.Merdivenleri hızlıca çıktım.Tolga'nın kapısını çaldım.Kapı açıldığında bir de ne göreyim ?Geçen gün Tolga'nın yanında gördüğüm kız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder